Търсене в този блог

Любимите ми мобилни приложения!

Да си призная честно, не зная дали бих могла да се облека адекватно ако не погледна какво ще е времето на телефона си. Да и списъкът с дела невъзможни без мобилните приложения не се изчерпва с вече споделеното... а може би точно започва!
Всеки от нас използва най-различни приложения за най-различни цели – снимане, чат, забавление...
Ето моите любими мобилни приложения, без който може би светът ще свърши! (Добре де, малко преувеличих.)

Започвам с ViberТова е безплатно комуникационно приложение. 606 милиона потребители го използват... или поне така твърди Google Pray. Обожавам сладкият му дизайн и самата идея за тези приложения а това ми е любимо.

SHAREit  е приложение идеално заместващо Bluettoth. Използвам го и на лаптопа си и съм страшно доволна. Страхотен, сладурски дизайн, не се нуждае от интернет и можете да прехвърляте колкото си желаете файлове. Ползвам го постоянно и го обожавам!

Изпробвала съм много приложения, твърдящи че са достойни електронни четци но всички ме разочароваха докато не срещнах PocketBook.
Това приложение чете Epub и Pdf формати, позволява регулация на яркостта, обема на съдържанието върху една страница, любимото ли е че разлиства електронните страници все едно са книжни. Можете да отбелязвате, маркирате, разбирасе запомня до къде сте стигнали... изобщо прави всичко
С две думи: обичам го!

Обичал приложения, които са красиви. Ето една много красива аларма: Timely. Ранното ставане при мен е равносилно на изтезание, затова поне мога да се радвам, че ме ‘’изтезава’’ красив електронен будилник.

Снимки! Обичаме ги всички, особено докато си играя с различните ефекти на InstaBoxХаресва това приложение повече и от инстаграм. Добро е...

OneDrive  е облачна програма с възможност за онлайн работа с Microsoft.  В приложения като това съхранявам почти всичките си файлове и съм много доволна.

И завършвам с музика и любимото ли ShazamТолкова пъти съм благодарила на Бог, че това приложения съществува. Не зная как преди него съм откривала песните, който чуя но не зная?





Това бяха моите най-често използвани мобилни приложения. Вдъхнових се от едни от любимите ми влогърски клипове.



                                                             Поздрави от едно ‘’малко’’ момиче... 

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.