Търсене в този блог

Fall Time, Cozy Time Book TAG



Благодаря на Памела, че ме тагна !


1.Падащи листа: Светът е пъстър – изберете книга с червени, оранжеви и жълти нюанси на корица:
- Избирам „Чиракът на прогонващият духове” от Джоузеф Дилейни. Една от любимите ми поредици.

2. Топъл пуловер: Най-накрая е достатъчно студено, за да облечеш топла и удобна дреха – коя книга ви дава най-топлите потрепвания:
- Знам че се повтаря но няма как просто да не кажа книгите на Роулинг.

3. Есенна буря: Вятър вие, дъжд се сипе – изберете любима книга или жанр, която бихте чели по време на буря:
- за жанр избирам хорър, защото ако не фонът на мрачно небе, раздиращи небето мълнии и ромолене на дъжд не допринасят към усещането за страх, то кое би могло?
- за книга ще си избера „Анна в рокля от кръв”.

4. Свеж полъх: Кой е героят с който искаш да се размениш?
- Доста обмислях този отговор защото надали има герой, с който да искам да се разменя. Но все пак ще избера Сидни от „Кръвни връзки” защото и аз бих искала малко от Ейдриън за себе си J

5.Горещ ябълков сайдер: Коя не толкова популярна книга заслужава повече внимание:
- Наскоро се бях зарибила по поредицата „Откровенията на Ририя” и ще кажа книгите именно от нея.

6. Палто, шал,  ръкавици: Сезонът е студен и е време да се покриеш – коя е книгата с най-смущаваща корица, която криете от чуждите погледни:
- Ами, изобщо не харесвам кориците на „Звезден прах” на Нийл Геймън и „Хобит”(оригиналните корици)  на Толкин.

7. Тиквен пай: Любима есенна храна:
-  Домашна баклава...

Не зная кого да тагна защото май само аз не бях правила тага, но ако има някой пропуснал да се чувства тагнат от мен!


 Поздрави от едно ‘’малко’’ момиче...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.