Търсене в този блог

Unpopular Opinions Tag

Здравейте...
Когато ми е скучно, напоследък придобих навика да разглеждам чуждите блогове и да чета по-старите постове. Така си харесат този таг и макар никой да не ме е тагвал а и самият той да не е нов (за мен е J), реших да си го направя и дано ви е интересно.



1.Популярна книга или поредица, която ти не харесваш.
- Не е точно една книга или определена поредица,  но ще напиша книгите на Джон Грийн. Наистина дадох шанс на тези така популярни книги но просто не са за мен.
(Въпреки това не съм се отказала и мисля са пробвам с „Къде си Аляска”, макар надали ще се получи)

2.Популярна книга или поредица, която е по-скоро мразена но ти я обичаш:
-Веднага се сетих на книгата: „Последният подарък”. За тази книга има много отрицания заради привидната ѝ наивност но аз направо се разтопих докато я четях.

3.Любовен триъгълник, в който главният герой да е избрал човека, който ти не си искал да избере (или романтична двойка, която не харесваш).
- Единственият любовен триъгълник, за който съм чела бе в „Стъкленият трон” на Сара Дж. Маас и наистина предпочитах Дориан но в крайна сметка по принцип точно тези връзки в книгите най-слабо ме интересуват.

4.Популярен жанр, към който рядко посягаш.
-Любовните романи. Просто не са за мен, макар да обичам любовта просто нещо в книгата не ми достига ако се върти само около влюбените...
                                                                                                   
5.Популярен или много обичан герой от книга, който не обичате:
-Тъй като съм на вълна Пърси Джаксън ще кажа Анабет. Ми, не я харесвах и това е, без нещо определено...

6.Популярен автор, който не успява да ти хареса:
- Аз с него си започнах... Джон Грийн. Не харесвам и Стефани Майър, Л. Дж. Смит а има и още ако се разровя из главата си.

7.Популярни или често използвани в книгите тропи, които си се уморил  да срещаш ( като ‘’изгубени принцеси’’, продажни владетели, любовни триъгълници):
-Почти във всяка книга, авторите представят героите си като душевно разкъсващи се личности а заради любов, гадно детство, саможертва... сетихте се. Това ме дразни. Понякога ми се иска да спра да чета и да пропусна трийсетте страници отделени на това как точно се разкъсва сърцето на еди кой си и да премина към действията.
- Малко се дразня и от пророчествата. Всъщност ги обичам но са толкова често срещани, че явно в света на книгите, пророците са на път и над път.

8.Популярна поредица която нямаш желание да прочетеш:
- Дивергенти. Не че не я харесвам, даже нямам мнение защото още не съм пожелала са си изградя такова.

9.Казват, че книгата винаги е по-хубава от филма но има ли филмова или телевизионна адаптация , която харесваш повече от книгата-първоначалник:
- Малки сладки лъжкини. На мен безкрайната поредица на Сара Шепард  ми е доста отегчителна.

Ще тагна Elena T , Павлина и Памела защото мисля, че и те не са правили тага.


Поздрави от едно ‘’малко’’ момиче...

2 коментара:

  1. Не харесваш Анабет? Малко ми е странно :D (не знам защо,но като се замисля аз също не я харесвах отначало хд по след като почнах другата поредица на Риърдън се заобичах с нея :D ) И благодаря за тага :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Надявам се и аз да променя мнението си за Анабет, когато започна Героите на Олимп. Благодаря за коментара и ще се радвам да прочета твоя вариант на тага.

      Изтриване

Предоставено от Blogger.