Търсене в този блог

The Cinderella Book TAG


Благодаря на Павлина за тага!


Преди да започна искам да посветя този пост и всеки след него на едно малко ангелче, което в момента много ми липсва, и което обичам безкрайно много...

1.Злите доведени сестри- Книга с герой, който мразиш.
- Полулош. Героят спечелим омразата ми бе Кияран.

2. Принцът- Книга с герой, който е джентълмен:
- Още щом прочетох въпроса бях сигурна, че отговора ще бъде Димитрий от Академия за вампири.

3.Пепеляшка-Герой, който е грациозен, мил и упорит:
-Селена от Стъкленият трон. Макар за мил да съм малко разколебана дали е подходящо.

4.Феята кръстница-Героят, който винаги има някой да се грижи за нея/него:
- Пърси Джаксън. Не си спомнял някога да е изпадал в беда и да не е бил заобиколен от приятели.

5.Полезните създания- Нещо което те прави щастлива, когато си тъжна:
-Този въпрос ми е много подходящ за момента в които се намирам. Загубих някого когото много обичам, преди няма и три дни.
Определено няма книга, която да ми помогне но все пак ще напиша Фантастичните животни и къде да ги намерим. Тя е от допълнителните книги към поредицата за Хари Потър и я четях последните няколко безсънни нощи. Още не съм я дочела но определено ще го сторя когато мога.

6.Пепел- Книга за която не ти пука:
Преди време бях започнала да чета една поредица (Тайните на безсмъртният Никола Фламел). Определено книгите от нея. Не само че ми бяха безинтересни но и изнервящо досадни.

7.Тиквата-Герой, които се е променил:
- Зак от поредицата Занаятът. Обичал тези книги, макар да не съм ги чела в оригинал защото не владея добре руски. Избрах него защото в първата книга бе толкова различен от последната, че трудно можех да си спомня че са били един и същи герой.

8.Невъзможно- Книга с край, който не си очаквала:
- Краят на Полудив определено ме изненада.

9.Просто дишай- Нещо, което те вдъхновява да си смела:
- Мисълта за онези, които са се борили за тези които обичат.

 10. И заживели щастливо- Книга с перфектен край:
-  Как да се омъжиш за вампир милионер. Книга която не само ме изненада, разсмя и вдъхнови но и завърши като истинска приказка.

Благодаря на всички четящи блога ми. Не съм го правила досега но наистина за мен това значи повече отколкото можете да си представите...

                                                                 Поздрави от едно ‘’малко’’ момиче...


0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.