Търсене в този блог

Creatures of the night Book Tag

Здравейте...
Нали знаете онези скучни дни, в които имате много свободно време и се чудите как да го запълните? Е, моят е точно от тези и затова реших да направя тага за Hаlloween.



1.Вампир –  И аз ще отговоря книгите на Ришел Мийд.
2. Върколаци -  Единствените книги с върколаци, които съм чела са от поредицата „Полуживот” на Сали Грийн.
3. Зомбита Ами не зная дали са зомбита или просто ходещи скелети ( което май е едно и също J) но ще напиша книгата Огненият легион на Алек Кош.  В нея се разказва за некроманти а не за зомбита но смятам, че е почти същото.
4. Духове –  Проклятието на прогонващият духове...
5. Вещици/магьосници/ заклинатели –  Прелестни създания, Конспирация за короната, Хари Потър и 90% от книгите които съм чела.
6. Феи –  Единствената книга с фея, която съм чела се казва Недотепа ( на български  нещо като смешник според Google) от Сергей Люкянов.
7. Демони – The Demon's lexicon – Sarah Rees Brennan
8. Ангели –  Тук вече нямам отговор, което означава, че е време да прочета книга с ангели.
9. Извънземни – Аз съм номер четири и Мисията на последният пазител.
10. Хора със свръхестествени способности – Червената пирамида от Рик Риърдън. Там героите са смъртни но и владеят магия.

И аз ще напиша, който иска и не е правил тага нека се чувства тагнат!

                                                               Поздрави от едно ‘’малко’’ момиче...




0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.