Търсене в този блог

50 Random Facts About Me



Здравейте...
Влюбих се в идеята за тези тагове и по-надолу ще прочетете малко инфо за мен.
Кръстена съм на баба ми Мария, но тъй като повечето жени в рода ми 
носят това име, майка ми решава да ме кръсти малко по-различно но да уважи традицията.
Започнах да чета, защото исках да започна да пиша.
Първата книга която прочетох бе по любимият ми филм – Звезден прах. Това бе най-късата книга, която съм чела и тази с най-грозна корица но аз си я обичам.Бях на осемнайсет. Срам, зная си го... но никога не е късно да се променим.
Първата книга (ръкопис) който аз написах бе със сюжет по мой сън.
Мога да рисувам и като дете това бе основното ми занимание. Ето примерче:

Числата 3 и 9 са много важни за мен, носят ми късмет.
Родена съм в град Пловдив но от много отдавна живея в град намиращ се близо до река Дунав.
Не обичам пролетта. Не зная защо.
Любимото ми цвете е холандско лале.
Любимите ми месеци са август, когато е именният ми ден и септември – без конкретна причина.
Имам котки и бяло, голямо куче от ловна порода, чието име не помня.( не на кучето а на породата му J). Относно котките имам малка история с тях. Имахме едно мъжко коте на име Алекс,  после тате донесе женскa на име Камелия и резултатът е ясен...
Пиша с лявата ръка.
Родена съм в седмият месец а не в деветия.
Нямам братя и сестри но имам много братовчеди и не се чувствам като само дете.
Обичам Хип-Хоп.
Най- добрата ми приятелка ме накара почти насила да започна блога си а сега ѝ благодаря почти всеки път когато пускам пост.
Не мога да пея а когато го правя, кучето лае докато спра J
Изрусявам си косата от години но преди няколко месеца се направих червена.
Обичам много да говоря.
Никога не съм била срамежлива но не мога да прекривам емоциите си и когато нещо ме разсмива се смея а когато нещо ме ядосва си го казвам. Това не се харесва много но аз съм си аз.
Живяла съм и в други градове освен родният и вмоменташният.
Обичам синьо.
Най-често си харча парите за неща за кучето, книги и ароматни свещи. Имам толкова много, че понякога забравям кога съм ги купила.
Нося очила от три години.
Обичам дракони, колкото и странно да е това.
Обичам да се усмихвам.
Обожавам лакове за нокти, особено сини.
Нямам Facebook, Skype, Twitter… не обичам социални мрежи.
Мразя новинарси емисии. Всъщност не гледам телевизия от година.
Мразя да нося златни бижута.
Мразя хора които удрях животни.
Страх ме е от паяци.
Любимият ли парфюм е C-THURU (розовият).
Аз поканих кавалера си за бала а не той мен. Стана така защото момчето, с което щях да бъда замина извън България, малко преди самия бал.
Имам много шалове, както летни така и зимни.
Обичам да чета фен преводи но мразя сайтовете за обмен на електронни книги. Защото първо: Обичал печатни издание и защото мразя как хората се карат във коментарите.
Обожавал кафе и го пия всякак.
Не обичам мляко. Всъщност не обичал и продуктите създадени от мляко.
Пица е любимото ли ядене.
Става ми зле от шоколад затова не го ям. Само течен, от него ми няма нищо.
Мога да готвя.
Мога да правя прически и да подстригвам. Добра съм защото след мен, понякога питат човека, чиято коса съм подстригала при кой фризьор е ходил.
Обичам нар и грейпфрут.
‘’Малко’’ съм вманиачена по здравословното хранене.(Кафето прави изключение)
Обичал да танцувам, да гледам филми, (Любимият ли е Дракула: Неразказан) и сериали като от тях криминалните са ми най-любими.
Суеверна съм.
Вярвам в Бог но по мой си начин.
Една четвърт съм македонка. Дядо ми е от Македония.
Обичам списание Glamour.
Разсеяна съм страшно много и навярно целият пост е страшна каша от изречения.
Страшно много харесах идеята за този таг и искам още блогари да го направят.
Благодаря на тези, които ще отделят време за да опознаят мен.

Ето още такива постове на ПамелаПавлина и Симона.

Поздрави от едно ‘’малко’’ момиче...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.