Търсене в този блог

5 мои странности



Здравейте! Обожавам да споделям и поради тази моя необходимост се роди и този (безсмислен) пост.

1.    Първата моя странност се породи от една случка като дете. При опити за плуване в Дунав, за малко да се удавя. Сега не мога да се къпя със затворени очи.
2.     Странност две, е че обожавам звука на машинка за рязане на дърва. Мога с кеф да си спя а на вън да се чува БЪР-БЪР… колкото си иска.
3.    Три за щастие ще бъде… че съм страшно суеверна. Особено щом става дума за хороскопи.(А иначе не вярвам в духове, оживели митове, извънземни и тем подобни неща)
4.    Не мога да заспя на легло различно от моето. Което следователно ме прави доста буден гост за нощуване… и във връзка с това. Веднъж бях на преспиване в приятелка. Двете други момичета заспаха а аз реших да си поцъкам из интернет но интернет нямаше. И аз просто си се прибрах… в 5 сутринта чак до другия край на града, пеша!
5.    И последно. Обожавам фъстъци и най-вече фъстъчено масло. Просто ако няма в хладилника поне 1-но бурканче, значи аз съм го изяла вече!


Този пост се появява на бял свят благодарение на ужасно дългата ми (и най-вече самотна, поради липса на колеги) обедна почивка и тъй като работя през компютър, ето и нов пост в блога ми. Дано съм била интересна и приятен ден!

П.П: Този пост може да бъде направен от всеки, които иска да покаже колко е луд ;) Ще се радвам да прочета нещо подобно...

Поздрави от едно ''малко'' момиче...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.