Търсене в този блог

Taylor Swift Book Tag



1.We Are Never Ever Going Back Together - Посочи книга, в която си била сигурна, че си влюбена, но после си искала да скъсаш с нея.
- Поредицата Тайните на безсмъртният Никола Фламел. Първата ме грабна но еуфорията от нея ме държа някъде до към пета глава а втора книга още се чудя защо я прочетох.
2.Red - Посочи книга с ЧЕРВЕНА корица :

3.The Best Day - Посочи книга, която те кара да се чувстваш носталгично:
- Книгата, чиято корица избрах за отговор на предният въпрос е идеален отговор и за този.

4. Love Story - Посочи книга със забранена любов.
- Анна в рокля от кръв.

5. I Knew You Were Trouble - Посочи книга с лош герой, който обичаш.
- Ейдриън от Кръвни връзки. Не, че е лош но си има недостатъците.

6. Innoncent - Посочи книга, на която някой е развалил краят ѝ:
- Целувка за Ана. Дадох я първо на братовчедка ми а тя почти ми я разказа още преди да съм я почнала.

7. Everything Has Changed Посочи герой от книга, който е минал през израстване като герой:
- Сидни от Кръвни връзки.

8. You Belong With Me - Посочи книгата, която най-много си очаквала да излезе:
- Мисля, че няма такава. Тези, които чакам, тепърва ще излизат.

9.  Forever And Always - Посочи любимата ти двойка от книга:
- Гидиън и Гоендолин от Скъпоценни камъни.

10. Come Back, Be Here Посочи книгата, която най-малко би дала на заем от страх да не ти липсва прекалено много:
- Не съм сантиментална и рядко пазя книгите, които вече съм прочела. Обичал да ги давам или дори подарявам защото така знам, че и друг ще вълнуват както мен... а и си отварям място за нови.


0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.