Търсене в този блог

December Wrap up



Здравейте!
Честита нова година на всички читатели на блога ми!
Пожелавам Ви прекрасни мигове през идните 12 месеца и мнооого любов...

А сега към същината. През декември прочетох 4 книги и започнах още две но за тях друг път.
Първата книга за миналият месец се казва Целувка за Ана. Много приятна и сладка книжка. Очаквах да не ми хареса, честно казано си я взех просто от любопитство и един вид сама да се предизвикам с прочита ѝ. Пиша се успяла защото не само я прочетох но и харесах.
Ана е момиче, което бива отделено от дома си за да живее във Франция. Сама тя трябва да се справи с всички трудности, изправили се пред нея. А за да е още по хубаво се замесва и красиво момче...
Лека за четене и макар да е далеч от това което бих оценила като идеално четиво Целувка за Ана ми хареса. Най-вече самата Ана, с която намерих сходства както с мен самата, така и с някой мои приятелки без който не мога.
Оценката ми на книгата е 4 от 6!
Всъщност четях книгите си едновременно затова втора книга не е най-точното определение. Затова следващата книга се казва Бъдете силни:365 дни в годината от Деми Ловато. За тази книга ще пусна самостоятелно ревю затова приключвам с нея, засега.
Отделих време и за една кратичка книжка – Принц Каспиат. Тя, книжката е втора от поредицата Хрониките на Нарния. Причината бе третият филм който гледах с майка ми по някой от ТV каналите.
Книгата е динамична, приказна и вдъхновяваща .Определено ми хареса повече от първата и от време на време ще посягам към тази поредица.
Основното в нея е случилото се векове след царуването на децата . Отново присъстват всички приказни героя но с бонус от нови лица.
Оценката ми е 5 от 6!
През декември завърших и една от любимите си поредици Кръвни връзки. Обожавам я! Рубиненият кръг, както е и името на книгата е перфектният край за тази идеална поредица (май много си личи че я обожавам!!) Отново Сидни и Ейдриън се борят с всички и всичко, този пък за да спасят моройската принцеса Джил Драгомир. Присъстват вещици, вампири, полувампири, тайни организации... с  няколко думи всичко за която сме чели в предните книги събрано в една. Ще си призная че ми е мъчно, затова и отлагах прочита на Рубиненият кръг.
Оценката ми е 6 от 6! Освен това препоръчвам книгите на тези които не са ги чели и ако в началото ви се сторят нещо не толкова интригуващи, спокойно после ще онемеете от радост че ги четете.

Това бе прочетено през декември. Отново малко книги но почти до една заслужаващи си вниманието. Отново пожелавам всичко най- хубаво и очаквайте ревю на Бъдете силни:365 дни в годината.

Поздрави от едно ‘’малко’’ момиче...


0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.