Търсене в този блог

January Wrap-Up

Снимката е лично производство :)


 Bye, bye  януари,  ще ми липсваш не заради студените си дни а защото прочетох едни от най-страхотните книги през твоите 31 мразовити дни.

 Да си играеш с огъня - Дерек Ланди е първата книга прочетена през тази година. Тя е втора от поредицата Скълдъгъри Плезънт и общо взето в нея се разказва за това как Валкирия и Скълдъгъри ритат з****ци. Отново динамична, отлично написана и забавна но нещо ми липсва както и при първата книга. Надявам се да го открия в следващата. Тази книга оценявам с 5 от 6.
След нея прочетох Разбий ме, Разнищи ме и Възпламени ме, написани от Техере Мафи. Прекрасни книги. Авторката ни пренася е постапокалиптичен свят, в който има хора със свръх възможности, способни на уникални неща. На фона на това се завързва и любовен триъгълник... Определено това е първата антиутопия, която да ми хареса наистина. Оценявам и трите книги с 6 от 6. 
Сянка и кост е следващата книгата, която  прочетох. Можете да прочетете ревюто ѝ, където съм описала мнението си за нея.
Гондолата на времето от Ева Фьолер. Много харесвам мотива с пътуване във времето както във филми, така и в книги но точно тази не забелязвах докато спонтанно не ми привлече вниманието. Оказа се хубава макар (мое мнение) глупавото си име. Разказва се за момиче (Ана) озовало се в древна Венеция. Ако и аз някой ден намеря начин да попътувам из вековете сигурно именно това място бих избрала но да се върна на книгата, Ана има мисия от която зависи историята на света ни. Ако се провали нищо може да не е същото но да изпълняваш мисия докато се луташ из осветените с факли улички, да бягаш от мистериозни братя убийци и да останеш концентриран в присъствието на красиви гондолиери от 21-ви век се оказва трудна задача за Ана.
Оценката ми е 5 от 6.
И последното заглавия е Дивергенти от Вероника Рот. Най-глупавото нещо което човек може да направи преди да прочете една книга е да изгледа филмовата ѝ адаптация. Именно това направих още същият ден, в който започнах книгата. Направо си казвам, че филма ми хареса повече. Трис (персонажа от книгата) ме дразнеше с неувереността си. А и още ред други несъответствия. Самата история се върти около момиче, живеещо във време когато хората биваме разделяни на касти с цел всеки да намерим своето място и да бъдем полезни, в един свят на ръба на унищожението. Но главната героиня е опасна, неконтролеруема и безстрашна - това поне трябваше да бъде Трис но не съм сигурна дали наистина това видях. Главната идея ми хареса но прецаках впечатленията си сама. 
Оценката ми е 4 от 6.

Ако трябва да дам  заглавие обобщаващо прочетените книги, бих избрала нещо от рода на: Пренебрегваните досега или Не вярвах, че ще прочета, или нещо подобно. Почти всичко от по-горе изброеният списък бе в черният ми списък (по неясни причини) но се оказа, че и там имало интересни неща. 



Поздрави от едно "малко" момиче...

2 коментара:

  1. Аз направих съвсем същото с Дивергенти. Филмът ми хареса много повече, но не е като да си умирам да го гледам и него отново :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се че някой разбира "болката" ми :)
      Аз наистина харесах филма и най-вече подбора на актьори, затова изгледах и втория макар още дори да не зная дали искам да прочета книгата по, която е заснет.

      Изтриване

Предоставено от Blogger.