Търсене в този блог

Totally Should've Tag


Благодаря много на Теди за тагването!

1. Със сигурност трябва да има продължение:
- Много рядко чета книги, които не са част от поредица. Затова и ми е трудно да отговоря. Освен това по-добре да ми е мъчно, че някоя книга е приключила отколкото да прочета още три книги, изсмукани от пръстите на автора и да намразя историята.
                                                    
2. Със сигурност трябва да има spin-off поредица:
- Може би бих искала да проследя историята на Кенджи от книгите на Техере Мафи.                      

3. Писател, който  със сигурност трябва да напише повече книги:
- Много харесвам как пише Дерек Ланди, както и Майкъл Дж. Съливан. Определено бих чела и други книги от тях.

4. Герой който със сигурност трябва да бъде с някой друг:
- Още един въпрос на който ми е трудно да отговоря. 

5. Със сигурност трябваше да завърши различно:
- Книгата Наследството на Кристофър Паолини. Книгата бе краят на поредицата и с крайно  разочароващ финал.

6. Със сигурност трябва да има филм по нея:
- Много ама много искам филм по Разнищи ме, която ми е любимата от трите кники. Може и филм по Полулош или Гондолата на времето, защото мисля че ще се получи красив филм.

7. Със сигурност трябва да има сериaл:
- Определено Кръвни връзки. Още от началото си представях как Райън Рейнолдс играе Ейдриън.

8. Със сигурност трябва да има само една гледна точка:
- Магьосникът от Майкъл Скот. В нея се разказваше поне от три гледни точни и точно това ме отблъсна, не защото не харесвам книги написани по такъв начин  но точно тази бе доста объркваща.

9. Със сигурност трябва да се смени корицата:
- Медната ръкавица. Определено.  


10. Със сигурност трябваше да оставят оригиналните корици:
- Може би Алена кралица но не защото не харесвам българската корица. Напротив харесвам и двете.

11. Със сигурност трябваше да има само една книга:
- Прелестни създания.Но не защото толкова не харесах продълженията а защото смятам, че и сама книгата има достатъчно завършен вид.
Както и Червената пирамида, поради същите причини.

Поздрави от едно "малко" момиче...


2 коментара:

  1. Да и на мен би ми харесало да видя повече за Кенджи от любимите ми герой в книгата е.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се да го разбера. На мен книгите ми станаха любими от първото изречения а Кенджи е един от най-страхотните герои.

      Изтриване

Предоставено от Blogger.