Търсене в този блог

Какво прочетох през февруари


Здравейте, през февруари добавих 6 книги към списъка с прочетени. Ето и кои бяха те:

Тъмна дарба от Александра Бракен. Тази книга ни разказва  историята на Руби, която както и всяко друго дете,  бива затворена в лагер заради необичайните си способности. Книгата е антиутопия но това което я отличава от другите книги в този жанр е начина по който ни пренася в типичният разрушен свят на антиутопиите. В тази книга ставаме свидетели на ''разрушението'' а не само проследяваме историята на героите след като света се е променил. Това бе най-отличителното за мен в тази книга, освен че във всяко друго отношение я определям като отлична.
Оценката ми е 5 от 6.
Ангел с часовников механизъм от Касандра Клеър. Сигурно нищо нова не мога да кажа за тази книга, защото може би бях последният човек, който не я бе чел. Затова просто ще изредя: страхотно написана, великолепно изградени герои, динамична... Основната тематика е класическата борда между доброто и злото, като главни действащи лица са още по класическите демони и ангели или в случая нефилимите и долноземците. На сред вековната битка се появява момиче (Теса) което тепърва ще разкрива този магичен свят... както и собственото си място с него. 
Оценката ми за книгата е 5 от 6. 
Престол и щурм и Падение и подем от Лий Баргуго, втора и трета част на трилогия, чието ревю можете да прочетете в блога ми и да се запознаете с мнението ми относно книгите.
Изборът от Кийра Кас е следващата книга. Отново антиутопия. Тя ни разказва за Америка, момиче което става част от състезание с крайна цел принца и короната на Илея. Книгата, героите, идеята... всички те ми харесаха прекалено много. Със сигурност ще прочета и останалите книги от поредицата. Освен това тотално промених (предобеденото си и погрешно) първоначално мнение, което нямаше нищо общо със сюжета на книгата  
Оценката ми е 6 от 6.
И докато съм все още на вълна принцеси. Последната книга, която прочетох е Подменена, написана от Аманда Хокинк. Книгата се разказва за момиче (Уенди) което е било разменено като бебе и когато навършва седемнайсе разбира че е принцеса на малко общество на име Трил. Животът и се променя и тя трябва да се превърне идеален пример за съвършенство но тази не постижима цел и раздялата ѝ и с момчето, в което се влюбва я карат да напусне двореца и да потърси старият си живот. 
Книгата много ми хареса. Отново ще се повторя като изредя: страхотно написана, великолепно изградени герои, не е динамична но в никакъв случен това не бе минус за мен. 
Оценката ми е 6 от 6.





Поздрави от едно "малко" момиче...

2 коментара:

  1. Ангел с часовников механизъм и аз още не съм я прочела, спокойно. :дд Скоро ще поправя тази грешка. :)

    ОтговорИзтриване

Предоставено от Blogger.