Търсене в този блог

The Deserted Island Book Tag



Благодаря на Melly  за тага!


1. Вода -  книга без която просто не можеш да живееш:
- Въпроси от подобен характер ме убиват! В главата ми изникват поне 50 отговора а от мен се очаква да избера един и да се чувствам виновна да това, че останалите 49 са пренебрегнати. Но добре, книгите за Хари...

2. Храна - книга, която е на второ място в списъка ти от любими книги:

- Книга за гробището (Н.Геймън). Обожавам я! Лека, дори детска но и много интересна, с дълбок смисъл ако читателя търси такъв... аз не толкова, колкото книга, която да ме накара да я запомня. Тази успя!

3. Убежище - книга, която ви кара, да се чувстване в безопасност, у дома:
- Може би книгите на Тaхере Мафи, обожавам ги, правят ме щастлива а това ме кара да се чувствам добре навсякъде където съм.

4. Пистолет - книга, която би предложил на човек, който не чете:
- Най-вероятно няма да предлога нито една защото така или иначе няма да я прочете но бих избрала, някоя с по-комплексен сюжет, който съчетава доста неща. А за да имам все пак отговор: Ключът на Блекторн (Кевин Сендс) .

5. Кибритени клечки - книга, която стопля сърцето ти:
- Перфектната химия (Симон Елкелес). Не си спомням да съм се радвала на друг край на книга, колкото на тази!

6. Компас - книга, която те насочи към любовта ти към четенето:
- Всъщност бяха фен преводи на един руски автор на фентъзита.

Тагвам:  Кая, Павлина и Габриела Николова
Поздрави от едно "малко" момиче...

4 коментара:

  1. Благодаря ти за тага <3 И аз обожавам края на "Перфектната химия" - нямаше как да бъде по - добър!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нали!! Прекрасен, искам всеки път когато завърша книга да се чувствам все едно завършвам Перфектната химия :) Ще се радвам да направиш тага :)

      Изтриване
  2. Благодаря за тага ❤ страхотен е ^^ а относно "Перфектна Химия" - невероятна книга ^^ напълно съгласна съм с теб и относно Хари Потър ❤

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се че тага ти харесва , както и Перфектната химия и Хари Порът :) Обожавам и двете книги (За Хари, цялата поредица ) и много се радвам, че не съм сама в това... :)

      Изтриване

Предоставено от Blogger.