Търсене в този блог

Прочетено през юли



Здравейте, приятели...
През юли използвах първата си отпуска, като я оползотворих главно с четене на книги и ходене на кафе. Двете ми най - любими неща, но жалко че не си подхождат като тандем. Както и да е... юли започна прекрасно и реши, че ще бъде прекрасен целия, като например с това, че си имам  нова любила спирала за мигли ( много е важно за мен)  и т.н
Благодаря, месец юли... имах нужда от теб :) както и от време за книги и ревюта.



И сега към същината, прочетох 7 книги, а ето и кой бяха те:



1.Угасване (Опасни сънища#2) от Лиза Макман. С тази книга започнах месеца, а в сборното ми ревю можете да прочетете, както мисля за нея.
2. Сбогуване (Опасни сънища#3) от Лиза Макман - сборно ревю.
3. Въглен в пепелта от Сабаа Тахир. Въглен в пепелта ме развълнува много със своята история, разказваща две съдби толкова различни в същността си, но и толкова близки в стремежа си към свобода... като двете страни на една и съща монета. Главните герой си делят вниманието на читателя, давайки възможност да опознаем техните истории:
Лайа е момиче, което доброволно се превръща в робиня с едничката цел да спаси брат си от смъртта, на която е обречен. Елиас е момче, чиято съдба е да сее смърт на бойното поля, но сърцето му копнее единствено за деня, е който ще забрави за крепостта и жестокостта, с които е израснал... 
Наистина прекрасна книга, за чието продължение вече си мечтая. Много ми се искаше да опиша, какво предизвика в мен този роман, но така и не успях да довърша ревюто си и да го побликувам, затова по - горе прочетохте неговото начало.
Оценката ми е 6/6.
4. Безликите (Скълдъгъри Плезънт#3) от Дерек Ланди - ревю.
5. Мечът на лятото (Магнус Чейс и боговете на Асгард#1) от Рик Риърдън. Исках да прочета тази книга още когато излезе (от тогава има половин година) защото имах усещане, че ще ми хареса много... така и стана! Разказва се за момче, син на скандинавски бог, който трябва да спаси света от древно скандинавско зло от типа на апокалипсис. Книга е прекрасна, героите са различни един от друг, историята също макар да е много типична за автора. Харесах страшно много Магмус, света (или световете) в който автора го бе пратил, скандинавските митологични препратки, за които не зная нищо (освен от филмите на Марвел) и т.н. 
Оценката ми е 6/6.
6. Гръцките герои на Пърси Джаксън от Рик Риърдън - ревю
7. Кладенецът на Възнесението (Мъглороден#2) от Брандън Сандърсън.
Прекрасното продължение на Последната империя ме пренесе за секунди в света си, който в тази книга ни се представя не от гледната точка на бунтовници, а от самият кралски трон. На власт е неопитният Елдън Венчър, чиято цел е да управлява възможно най - различно от злият си предшественик Лорд Владетеля. Като за целта той може да разчита на най - силната мъглородна Вин, чието сърце му принадлежи... още от ревюто може да прочетете тук.
Книгата ми хареса повече от първата, накараме да разсъждавам, да се вълнувам, да будувам... изобщо не мода да искам повече от един роман!






 И музика:














Еми това беше от мен. Весело изказване на лятото...



Поздрави от едно "малко" момиче...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.