Търсене в този блог

Прочетено през август


Здравейте, приятели август е към своят край, аз прочетох 7 книги и се задава любимият ми месец септември.


1.Сезонът на злополуките от Мойра Фойли - Дойл - имам ревю, за тази книга но въпреки това ще поговоря за нея. Като начало ще обясня защо я оценявам с 3/6. Книгата ми хареса, не го очаквах заради някой отрицателни отзиви, които прочетох, но на мен си ми хареса и сюжета, и начина, по който бе написана. 3 има защото, като книга не отговаря на критериите, с които оценявам, но сама по себе си може да получи и по - висока оценка. В ревюто си умишлено пропуснах да споделя и както ме издразни, а именно представянето на тийнейджарите. Напушени и алкохолизирани? Любопитно ми е авторката да ли базира образите си и поведението им на база себе си, или на това, която е чела...
2. Правилата на привличането (Перфектната химия#2) от Симон Елхелес - Честно казано това бе книгата, която ме развълнува най - много този месец. Сладка, романтична, леко провокативна, историята ни запознава отблизо с Карлос и Киара. Не изневерявайки на стила си, авторката отново събира две различни личности, като междувременно развива и невероятно интересен сюжет. Карлос е вторият брат Фуентес, нахален, с голямо его, предпочитащ да  го запомнят по най - неподходящият начин, се влюбва е Киара, която обича да поправя коли, да носи косата си само вързана, винаги облечена в широка тениска и обичаща предизвикателства. Харесвам тази книга повече от предната, просто ми въздейства така, както рядко ми се случва... а бе с една дума вживях се :)
Оценка: 6/6.
3. Двор от мъгли и ярост (Двор от рози и бодли#2) от Сара Дж. Маас - Обожавам как авторката наименува книгите си, не зная да ли някой от Вас обръщат внимание на това, колко не сполучливо подбрани са имената на някой романи, нито се връзват със сюжета, нито звучат красиво. Тук освен с красиво име, книгата ме впечатли с... ами с всичко! Колкото ме разочарова предната, толкова тази ми влезе под кожата. Сюжетът е коренно различен, както и героите с изключение на Фейра (която все едно е различен персонаж в най - положителният вариант) и Рисанд ( за който важи абсолютно същото). Действието се развива е Двора на нощта, както и на още няколко места, героите следваха определена цел и нямаше глави с безсмислени диалози или каквито и да са нелогични постъпки. Гордея се с Фейра, защото порасна много, рядко герои, който не съм харесала ми ставам толкова любим. За Тамлин обаче се радвам, че бях права с лошото си мнение за него. В Двор от мъгли и ярост се случват толкова много събития кое от кое по - интересни, че мога само да приканя не челите книгата да го направят. За да не изпуска някой спойлер само ще добавя, че Фейра и Рисанд са ми новата любила книжна двойка.
Оценка: 6/6.
4. ИлуминеДосието Illuminae_01 от Ейми Кауфман и Джей Кристоф. Когато започнах книгата ми бе малко трудно да навляза, но проблема се реши когато наистина интересният сюжет ме грабна. На борда на два космически кораба се намират (бившите) гаджета Езра и Кейди. Тяхната планета бива нападната и те са от малцината оцелели. Разделени на два отделни спасителни кораба, героите се борят с редица от изпитания за да се съберат отново заедно, лице в лице. Не обичам научна фантастика, не я разбирам (както много хора не разбират фентазито сигурно) и ми е трудно да си го представям докато чета. Въпреки това книгата ми хареса, като имам предвид изляло сюжета,  изключвам очевидната визуална красота. Героите ми станата симпатични, дори Казим, вживях се към края и мога да кажа, че доста трудно понесох случилото се с Езра. Интересното за мен бе, че в отношенията между главните герои, като че ли Кейди бе заела ролята на момчето. Просто бе по - силният характер. А аз, пък харесах повече Езра. Защо 5 а не 6, ами заради жанра, просто ми е трудно да си го представя това с корабите и т.н.
Оценка: 5/6.
5. Мрачни дни (Скълдъгъри Плезънт #4) от Дерек Ланди - ревюто ми е на разположение, за тези искащи да разберат, защо тази книга е толкова прекрасна, според мен.
6. Тленни останкиСкълдъгъри Плезънт #5) от Дерек Ланди. Чудя се как автора прави всяка следваща книга, по - хубава от предната... всеки път. Честно казано не написах ревю за нея, просто за да не го напълня със спойлери от вълнение. Затова и сега, няма да говоря за сюжета, само ще препоръчам горещо книгите от тази поредица. Обичам ги!
П.П: Защо все пак 5 а не 6. Причината бе в мен и това, че последните 100 ст. се наложи да прочета седмица по - късно от времето, в което иначе четях книгата. И както се досещате бях загубила интерес, но иначе тази книга е любимата ми досега от поредицата.
Оценка: 5/6.
7. Град от кости (Реликвите на смъртните#1) от Касандра Клеър. Книгата е страхотна!! Не зная какво не съм харесала преди, но сега определено съм развълнувана... защото се очертава още една поредица да ми влезе под кожата. За сюжета: Клеъри е шестнадесет годишно момиче, което се оказва част от свят, за който дори не подозира. В живота и се преплитат тайните от миналото на майка й със събитията, покрай нейното изчезване. Всичко това отвежда Клеъри в Института, където тя се запознава с ловците на сенки. Разбира се не може и без животозастрашаващи сблъсъци с демони, зли ловци на сенки, искащи да сеят масова смърт, още тайни изпълзяващи от миналото, един изчезнал бокал, зли вампири, не толкова зли върколаци и разбира се още демони.
Оценка: 6/6






          


Поздрави от едно "малко" момиче...

2 коментара:

  1. Напълно споделям мнението ти за Град от кости, точно я завърших и определено се очертава доста обещаваща поредица. Много и все интересни книги си прочела този месец и вече си набелязах някой от тях.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Супер е че четем по едно и също време Реликвите на смъртните. Радвам се и че си избрала някоя от книгите, които съм прочела, няма са съжаляваш, всичко бяха страхотни :)

      Изтриване

Предоставено от Blogger.