Търсене в този блог

Book Haul


Здравейте, хора! Реших този месец (август) да ви покажа книгите, които си поръчах. 

Поръчвам си книги винаги от Е-zona.bg , сайта както знаете предлага процентно намаление, лесно откривам книгите, които търся, доставката е изпълнена винаги бързо, без да чакам безброй дълго време и самите книги винаги са в идеално състояние.

Този месец си поръчах 5 книги, пристигната ден по - рано и какво винаги съм много щастлива.

Започвам с Илуминe (Ейми Кауфман и Джей Кристоф). Нямах търпение да я разгърна. УАУ...повече няма какво да кажа. Сега остава и сюжетът да ми хареса, и всичко ще бъде прекрасно.




Тези плитки гробове (Дженифър Донъли). Често казано  тази книга не беше в TBR- а ми. Но откакто е излязла я гледам и си мисля, колко ми харесва корицата (и резюмето, и като чета ревюта също създава добро впечатление). Да видим, да ли наистина е така?



Вестители (Цветелина Владимирова). Точно обратното, от много време ѝ се каня (още преди да обърна внимание, че е писана от нашенка) и всеки път си казвах другият месец... и така много месеца, до този.




Дете на пустинята (Олуин Хамилтън). Често казано си правя някакви асоциации с Въглен в пепелта, едва ли ще се оправдаят (освен общата леко арабска тематика) но именно затова реших да я прочета... и защото ми харесва корицата :) То, последното се отнася за всяка книга, която чета, ама аз да си го кажа :)


Град от кости (Касандра Клеър). Втори опит правя с тази книга, преди повече от две години, се опитах да я прочета и не ми хареса. Разбира се сега ще е друго, тогава имах много по - малък читателски опит. (К. Клеър бе третият писател,  чиито книги опитах.) А и новата корица... думи нямам.


Еми това беше, не съм сигурна с какво този пост е полезен, но аз лично много обичам да чета подобни публикации. Чао!


Поздрави от едно "малко" момиче...

10 коментара:

  1. Страхотни придобивки :) Да са ти честити и приятно четене :)

    ОтговорИзтриване
  2. И аз съм хвърлило око на Илумине, ще чакам мнение. ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. От нетърпения вече съм я започнала, нищо че уж нямаше да чета повече от 1-на книга не веднъж :)Но не зная какво мисля, малко ми е объркваща засега, дано после да разбера какво чета...

      Изтриване
  3. Обожавам подобен тип постове <3 Заглавията, които си поръчала са повече от страхотни! Очаквам с нетърпение да видя и твоето мнение за тях :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, и аз много харесвам да чета подобни постове и затова мисля по - често да правя такива :)

      Изтриване
  4. Честити книги и приятно четене. Очаквам мнението ти особено за "Град от кости", тъй като тези нови корици много ме привличат. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :) Ще споделя какво мисля, когато я прочета... дало да е този месец ;)

      Изтриване
  5. Страхотни заглавия си избрала! Приятно четене 😊

    ОтговорИзтриване

Предоставено от Blogger.