Търсене в този блог

Goodreads Tag


Благодаря на Юли за възможността да направя този таг.


1.Коя беше последната книга, която маркирахте като прочетена:
-  Последно прочетох Тленни обвивки (Дерек Ланди).

2.Кои са книгите, които четете в момента:
- Град от кости  (Касандра Клеър) страхотна книга!

3.Коя книга добавихте последно към списъка си за четене:
- Можете да ги видите ако кликнете на Book Haul

4.Коя е следващата книга, която сте запланували да прочетете:
- Сина кръв, (Мелиса Де Ла Круз) поне искам да я прочета. Дали ще бъде следващата наистина не съм много сигурна.

5.Използвате ли системата за оценяване на Goodreads:
- Не, аз като цяло и сайта не използвам. Много бързо ми минава вълнението покрай социалните мрежи/сайтове/т.н. Правя си профил, разучавам сайта и после го зарязвам. 

6.Изпълнихте ли своето читателско предизвикателство за 2016 година:
- Все още не, прочела съм 51  от  72 книги.

7.Имате ли wishlist:
- Имам едно тефтерче (малко с едно пони на него о_0) със заглавията на книгите, който искам да си купя, така не забравям кои са, а като купя някоя я задрасквам. Брои ли се?

8.Коя е следващата книга, която планирате да си купите:
- Ангелско нашествие, Вестителят на смъртта, Град от пепел... тези са задължителните, които искам.

9.Имате ли любими цитати, който обичате да споделяте:


10.Кой е любимият ви автор:
- В момента: Дерен Ланди, Сара Дж. Маас, Нийл Геймън, Рик Риърдън, Симон Елкелес, Брандън Садерсън, Кийра Кас за тези се сещам. Харесва ми как пишат и най - вече съм чела повече от един техен роман.

11.Присъединили ли сте се към някои групи:
- Не.

2.Колко книжни рафтчета имате в Goodreads:
- Нямам рафтчета споменах, че не ползвам goodreads, но може ли да кажа колко имам в реалност (вече 5) а на ел.четеца си 20 -тина.

Тагвам: Теодора и Кая



Поздрави от едно "малко" момиче...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.