Търсене в този блог

Mid-Year Book Freak Out Tag


Големи благодарности на Айше и Натали за това, че са ме отбелязали за този таг.


1. Най-добрата книга, която си прочела досега през  2016.
- Книгите от Мъглороден, Изборът, Скълдъгири Плезънт, Ключът на Блекторн, Книгите на Симон Елкелес, Книгите на Тахере Мафи, Бялата кралица и Цялата истина в мен, които промениха мнението ми за книгите от техният жанр,  но най - любима ми е Книга за гробището от Геймън.

2. Най-доброто продължение, което си прочела досега през за 2016:
-  Двор от мъгли и ярост (Сара Дж. Маас) и Кралица на кошмара (Кендар Блейк)

3. Нова книга, която все още не си прочела но много искаш:
- Гневът и зората и Ясновидци, с толкова много прочетени мнение за тези книги, няма как да не ми се прииска да ги прочета и аз.

4. Най - очакваната книга за следващата половина от годината:
-  Честно казано не се сещам. 

5. Най - голямото разочарование:
- Добре, най - вероятно ще изброя заглавия които знам, че всички харесвате ( затова не ме мразете) но за мен тези книги не са били това, което съм очаквала или от което съм имала нужда. След това обяснение: Кралица на сенките, имах мнооого големи очаквания, но те не се оправдаха. Океана в края на пътя, която просто не разбрах. Тъмна дарба, която ми хареса, но сега осъзнавам, че дори бях забравила че съм я чела... показателно само по себе си. Сезонът на злополуките, добре тази я харесах, но ако не бях в особено настроение можеше и да не е така. И Ддуговремец, за която очаквах да ме разтърси... не стана. Не че не харесам тези романи, просто... да го наречем смесени чувства.

6. Най - голямата изненада:
-  Поредицата Скълдъгъри Плезънт... първите две книги не ми харесаха,  а сега направо живея с тази поредица.

7. Нов любим автор (дебютиращ или нов за теб):
- Нов за мен - Брандън Сандерсън,  наумила съм си да прочета всичко от него, издадено у нас... или поне да дочета вече започнатата негова поредица, както и и още една, привлякла вниманието ми.

8. Нов герой в който си влюбена:
 - Карлос от Правилата на привличането.


9. Нов любим герой:
- Рисанд от Двор от мъгли и ярост.

П.П: Тия двамата спокойно мога да ги разменя и пак ще е вярно :)


10. Книга, която те разплака:
- Не плача на книги.


11. Книга, която те е направила щастлива:
- Гръцките богове на Пърси Джаксън, наистина щастие е доста точно.

12. Най - красивата книга, с която си се сдобила тази година:
- Любов по време на глобално затопляне ( буквално преди два дни се сдобих с нея) не е 2016 година но за мен ще бъде нова... когато обаче реша да я прочета, засега само си стои на рафта и го краси.

13. Книга, която трябва да прочетеш до края на годината:
- Искам да прочета поне една книга на Сюзън Елизабет Филипс. Доста често чета за нейните книги, кориците им са сладки, а самата авторка била най - продаваният автор в своят жанр... коя ще съм аз, че да я пренебрегвам.

14. Любим книжен блогър, буктюбър и букстаграмър:
- Противно на очакванията, но не следя буктюбъри не ми е интересно да слушам как някой говори за книгата, която е прочел. Информацията в едно писмено ревю е по - систематизирана и по - конкретна. Букстаграмъри също не следя . Блогърите е лесно да разберете само като разгледате профила ми в Google+.


15. Любима книга, превърнала се във филм, който си гледала тази година:
- Нямам отговор. Знам че ще бъдат филмирани Домът на Мис Перигрин за чудати деца и Фантастичните животни и къде да ги намерим, но не съм сигурна кога излизаха на екран (или са излезли?) 

16. Любимо ревю, което си написала през тази година.



Малко го модифицирах тага. Няма да тагвам никого, защото май всички са го правили  (под единият или другият вариант) ако греша, ТИ който не си правил тага, направи го!



Поздрави от едно "малко" момиче...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.