Търсене в този блог

TMI Tag




Здравейте, приятели!
🎁🎁 Днес  на 11.09. Дневникът на едно "малко" момиче става на 1-на година!  🎁 🎁 
 Във връзка с това реших да направя TMI Tag.



1.С какво си облечена?
- В момента с  дънки (тъмни на цвят), блуза в електриково жълтo, карирана ризка отгоре и кецове (бели).
2.Някога влюбвала ли си се?
- Разбира се.
3.Имала ли си тежка раздяла?
- В любовен план не, но бих казала че съм имала тежка загуба, която считам за раздяла.
4.Колко си висока?
- 165 см. не достатъчно за модният подиум.
5.Колко тежиш?
-  52 кг. или някъде там, всъщност не съм се теглила не помня от кога.
6.Татуировки?
- Не, нямам. Харесвам татусите на други, но честно на мен самата не зная дали бих си направила. Ако това стане обещавам да постна снимка в блога :)
7.Пиърсинги?
- Нямам против пиърсинга, но не бих си направила, не е моето нещо.
8.Любим сериал?
- Не гледам сериали.
9.Любими групи?
- Чак любима нямам, но харесвам  Maroon 5 или поне преди много ги харесвах.
10.Нещо, което ти липсва?
- Време, както на всеки един човек.
11.Любима песен?
- В блога си съм отделила "колонка" с отговора, но в момента не бих казала, че точно тази песен ми е най - любимата, а по - скоро едно от най - любимите: MsMr - Bones, но иначе в момента непрекъснато слушам Adam Lambert - Ghost Town.
12.На колко години си?
- 20.
13.Зодиакален знак?
- Горд представител на зодия скорпион.
14.Качество, което търсиш у партньор?
- Смелост.
15.Любим цитат?

16.Любим актьор?
- Нямам, но много харесвам Крисчън Слейтър или по - точно няма филм с него, който да не харесвам.
17.Любим цвят?
- Син.
18.Шумна или тиха музика?
- Шумна, мразя да слушам музика тихо. Дори когато чета на музика, също я усилвам, защото иначе ме дразни.
19.Какво правиш, когато си тъжна?
- Като за начало не говоря много, а съм от онези, които  обичат да чуват гласа си :) освен това понякога обичам и да оставам сама, затова излизам навън вечер (живея в къща и вечер е толкова спокойно и красиво, че ме отпуска). Горе долу това е: обичам да оставам сама, за да преодолея на спокойствие това, което ме е разстроило.
20.Колко време ти отнема да се изкъпеш?
- Един от напълно безсмислените въпроси. Но все пак някъде около 20 мин.
21.Колко време ти отнема да се оправиш сутрин?
- 40 минути, като 20 отиват за гримиране (очна линия, червило, фон дьо тен и спирала). Отделям и време за косата си, както и поне пет минутно търсене на слушалките за телефона.
22.Участвала ли си някога в истински бой?
- Не зная кое се брои за истински бой, но съм се сбивала като дете и съм носила бойни рани (следи от нокти по рамото) Вие си преценете да ли се брои.
23.Нещо, което те привлича у мъжете?
- Може да е банално, но усмивката. 
24.И нещо, което те отблъсква?
- Вулгарно или прекалено настойчиво поведение.
25.Защо започна да пишеш блог?
- За да помогна с каквото мога все повече хора да четат. Както и още много причини, но след дълго анализиране на въпроса, май това изречение обобщава всичко.
26.Какви са страховете ти?
- Страх ме е от самота (ден в който няма да има, кой да ме пита как е минал деня ми) и от гадини като паяците и други насекоми.
27.Последното нещо, което те накара да плачеш?
- Въпросната раздяла (загуба) от 3-ти въпрос.
28.Последният път, когато каза ,,Обичам те’’ на някого?
- Не зная, обичам много хора и много неща, но рядко изричам тези думи. Не ме притесняват, но смятам, че думите тежат повече ако не се изричат прекалено често... и на всеки.
29.Какво означава името на блога ти?
- Нищо. Всъщност то се появи преди самият блог и може би изигра основна роля в създаването му. В началото нямах намерение да пиша само за книги и това ми се стори достатъчно всеобхватно и лично. Исках нещо, което да мога да свържа с определена тематика/история и мисля, че стана - розовото (което по принцип не ми е от любимите цветове и се надявам да сте забелязали като тенденция) се съчета с идеята за "малкото" момиче. Държах единствено каквото и да избера, да е на български.
30.Последната книга, която прочете?
- Дни на кръв и звездна светлина (Лейни Тейлър).
31.Книгата, която четеш в момента?
- Прикачен (Рейнбоу Роуъл)
32.Последният сериал, който гледа?
- Малки сладки лъжкини, не зная кой сезон, но помня че бе миналото лято.
33.Последният човек, с когото говори?
- Работя с много хора и най - вероятно клиент, нуждаеш се от фото услуги.
34.Каква е връзката между теб и човека, на когото писа последно смс?
- Смс (си) не пиша, не зная откога, но съобщения чрез viber ( броят се според мен) пращам редовно и най - често си пишем с братовчедка ми Надя.
35.Любима храна?
- Пица, спагети, риба, ядки,  обичал домашно приготвената храна, най - вече защото мога да съобразя съставките спрямо вкусовете си и да бъде същевременно здравословно.
36.Място, което искаш да посетиш?
- Прага, Чехия. Но не мога да навия нашите точно за това място...
37.Последното място, което посети?
- Вчера бях в Русе.
38. Падаш ли си по някого?
- В момента не.
39.Последният път, когато целуна някого?
- Крис Хемсуърт на сън, брои ли се?
40.Последният път, когато някой те обиди?
- Не зная. Сигурно не е стигнало до моите уши.
41.Любимо сладко изкушение?
- В момента съм на вълна бял шоколад и малини (пресни, на сладко или сок, няма значение).
42.Свириш ли на някакъв инструмент?
- Не, но у дома имаме няколко китари (акустични и електронни), както и народни, струнни инструменти и музикална техника... цялото това чудо е на баща ми, а аз мога единствено да си пускам музика на неговите усилватели.
43.Последният спорт, който практикува?
- Не съм спортен тип, обичам танците и бягането, но не бих казала, че съм се занимавала с тях професионално.
44.Последният път, когато имаше среща с някого?
- Всъщност тя се отмени, но беше в събота.



Малко дългичко нали :) Иска ми се да тагна всеки, но ще се въздържа, като просто приканя желаещите, също да се позабавляват и отговорят на въпросите .




Относно първата си година като блогър, страшно е яко. Ако някой от вас се чудят дали да си направят блог, направете си! Няма да съжалявате :)


Поздрави от едно "малко" момиче...

7 коментара:

  1. Честит рожден ден на блога! Желая ти още мноооооого години тук, безброй чудесни публикации и много позитивна енергия! ^.^

    ОтговорИзтриване
  2. Честита 1 годинка! Надявам се още дълго време да продължаваш да пишеш тук и да ти носи много радост и усмивки. ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря! Наистина ми носи радост, благодаря за коментара :)

      Изтриване
  3. Честита една година! Постът беше много сладък :) Пожелавам ти да продължаваш да се наслаждаваш на писането и блога!

    ОтговорИзтриване
  4. Честита една година! Постът беше много сладък :) Пожелавам ти да продължаваш да се наслаждаваш на писането и блога!

    ОтговорИзтриване

Предоставено от Blogger.