Търсене в този блог

Прочетено през октомври


Здравейте, хора! През октомври прочетох 7 книги и ето какво мисля за тях:


1. Сирената от Кийра Кас - написала съм ревю за тази книга, но въпреки това с още едно изречение ще изкажа разочарованието си от нея. За сравнение с Избора и дума не може да става, най - вече че Сирената не ме накара да я намразя или обикна, просто ме накара да я забравя още докато я чета...
2. Без Хоуп ( Без Хоуп#1) от Колийн Кувър - Отново имам ревю, което е на разположение, на тези искащи да се запознат по - подробно с мнението ми. Въпреки това обобщавайки, мога спокойно да нарека тази книга, една от най - любимите ми.
3. Да изгубиш Хоуп (Без Хоуп#2) от Колийн Хувър - Във втора част, читателя се запознава с мислите и чувствата на Холдър, като проследява неговата история от момента, в който той губи най - важната част от себе си, а именно Лес. Тази книга идеално допълва първата, като разяснява и най - малките неясноти останали след прочита на Без Хоуп. Като цяло тази книга ми хареса повече от двете, защото чрез гледната точна на Холдър преживяваме драмата на наблюдателя, този който знае всичко, за който няма изненади и това ката читателя да преживее по съвсем различен начин нещата.
Оценка: 6/6
4. Град от пепел (Реликвите на смъртните#2) от Касандра Клеър.  Героите отново са изправят срещу Валънтайн и плановете му да използва втората реликва за да пробуди ужасяващо създание от ада. Като междувременно Клеъри трябва да се справи с двете момчета, които са най - важни в живота ѝ - Саймън и Джес. И всъщност самата книга бе съсредоточена върху техните истории, драми и т.н. 
Като цяло книгата не ми хареса толкова, колкото предната. По - трудно навлязах в сюжета, действието ми се видя една идея по - бавно и самите събития, за които се разказваше не предизвикаха любопитството ми... Но това не означава, че книгата ме ми е харесала изобщо. По някое време ромаът ме грабна, хареса ми всичко свързано със Саймън (особено онова на края на книгата). Като цяло имам смесени чувства.
Оценка:4/6
5. Верижна реакция (Перфектната химия#3) от Симон Елкелес. Когато започнах книгата си помислих, че след като обожавам предните две, няма как и тази да е толкова съвършена и сигурно тук авторката прецаква трилогия (защото няма поредица с поне една лоша книга) Но не, обичам и Верижна реакция, колкото и предните две. Сюжетът разказва за най - малкият брат Фуентес (Луис) и неговата борба между мечтите, любовта, и  дългът. Сюжетът се завърта отново около добре познатата схема за невъзможната любов, като тук идеята за лошото момче и доброто момиче е не толкова наблегната. Но за сметка на това, действието се развива на същото место какво в първата книга, което не ме очарова. Освен това най - голямата драма отново е свързана с Кръвавите латинос, но очевидно те са ключова сюжетна единица. Като цяло отново бях развълнувана, тъжна, на нокти и трогната към края...
Оценка:6/6
6. Петата вълна (Петата вълна#1) от Рик Янси - И Също както при горната книга, когато започнат Петата вълна не очакват да ми хареса, не защото съм имала лошо мнение за романа, а защото темата му не ми е от любимичките, но сега със сигурност нареждам тази книга до всички най - любими. Защо може да прочетете в ревюто ми.
7. Любов по време на глобално затопляне от Франческа Лия Блог - Останах малко объркана от тази книга. Не мисля, че я харесвам, но не ми беше неприятна или разочароваща (като Сирената). В ревюто ми към нея може да прочетете, какво ми хареса и какво не в романа, както и за какво се разказва.





 За музика този месец, цели три песни ми влязоха под кожата...



Просто я обожавам!!!



 A тази песен обожавах, преди да чуя по - горната :) ... и има прекрасен клип. Много го харесвам.


И отново много харесвам клипа и самата песен, когато не чух горната.

* * *

Това беше октомври за мен, 

предимно хубави книги и музика, преоткрити стари приятелства, нови идеи (и по - големи придобивки), както и нов цвят на косата (отново кестенява)... няма как да не спомена шаловете,само заради тях обичам есента (е и заради кожените якета и велурените боти, но шаловете са номер 1), първите мъгли, които обичам, защото според мен са романтични, рождените дни и най - вече тортите (като дете съм щом става дума за това), а и като знам че моят наближава...
и накрая една тъжна годишнина, но изненадващо не усетих толкова колкото очаквах :)

Чао!

Поздрави от едно "малко" момиче...

2 коментара:

  1. Heathens - Twenty One Pilots е и в моя списък на любими песни за момента. Толкова е хубава и ме кара наистина да си мисля за това време от годината. Колкото до другите неща ... Браво за прочетените книги! Дано ноември месец е още по-успешен и хубав! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :) успешен ноември и на теб... и поздравче с Heathens - Twenty One Pilots <3

      Изтриване

Предоставено от Blogger.