Търсене в този блог

I Am A Reader Tag


Големи благодарности на Yulia K за поканата да направя този таг!


1.Изберете една дума, която описва това да си читател?
- Трудно, но не това е думата ми, просто ми е трудно да реша... може би ВДЪХНОВЕНИЕ... мисля, че това е чувството, което обзема мен (а и не само предполагам) докато чета. Искам да постигна повече, като героите, искам да имам повече, като героите и искам да съм повече, като героите.

2.Коя беше първата книга, която ви накара да се влюбите в книгите?
- Звезден прах. Знам, че повече от пет пъти съм писала това изречение и сигурно поне един го е запомнил и му е втръзнало, но се гордея с това, което направих. Защото се оказа малка книжка, която ми отвори пък към нещо прекрасно.

3.Твърда или мека корица?
- Твърди, просто са по красиви и здрави... и луксозни, и в представата ми за книга не съществува меката корица. Мразя когато прочета книга, взема я с мен или я дам на някога, това че загубва онази нова визия, а понякога дори се разпада. Впрочем този месечните ми нови книги пристигнаха в супер малка кутия (защо не зная, липса на кашончета?) но всичките бяга с прегънати ръбчета, без ХП и Покълнатото дете... показателно за това, което имам предвид за твърдостта на корицата.

4.Как четенето промени същността ви?
- Започнах да анализирам, оценявам и размишлявам над повече неща от преди, търсейки идеалната комбинация (като от книга - герой, среда, действие, край) но приложено за всичко. Освен това проумях, че съществуват много различни хора, с различи начини за изразяване на емоциите си (преди не се замислях за това и често не се интересувах от околните мислейки че и те като мен са тъжни или весели). Освен това винаги мога да се изфукам, че чета... Като цяло без да знам, как но четенето се оказа голяма работа.
П.П.: баща ми спря да ми натяква, че не съм отворила и една книга. Сега обаче спори, кой чете повече... няма мира тоя човек!

5.Коя книга четете, когато имате нужда да се чувствате комфортно?
- Преди време бих отговорила с някое епично фентъзи, но сега съм сигурна, че бих избрала тийн роман (пример: Кажи ми три неща) или разбира се книга от някоя много любима поредица (пример: Бронзовият ключ, която още не съм прочела).

6.Кой беше човекът, който ви показа света на книгите? (или сами го открихте?)
- По принцип сама, но и най - добрата ми приятелка също чете и непрестанно ме агириташе. Аз пък зарибих братовчедка ми, а тя другата, родителите и баба ми също четат, така че и аз не зная как да отговоря.

7. Опиши идеалното си място за четене:
- Навън, на естествена светлина, слънчево с лек ветрец, по корем върху пухена плажна кърпа и кана (ама голяма) със студен сок.
... Или пълната противоположност - аз, навън сняг но шия, вътре обаче зверска жега, коледни лампички, книга, легло, пак по корем...

8.Коя книга промени начина, по който гледате на света?
- Като заглавия не зная, може би повечето книги малко или много са дали принос, но чак да променя светогледа си... едва ли.


Тагвам: Stephanie Mladenowa, Yuli Atta и Queen Sunny  


         

Поздрави от едно "малко" момиче...

2 коментара:

  1. Надявам се да ти е било интересно докато си го писала отговорите на въпросите. Твоите отговори също ми харесват.Колкото до четвъртия отговори радвам се, че ти е повлияло по такъв начин и ти пожелавам още много приключения! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Наистина харесвам този тъп тагове, в които освен заглавия на книги, можем да споделим и други неща за себе си. Аз също се радвам, че четенето ми е повлияло така, и честно казано ако не бяха тези тагове, едва ли щях да знам :)

      Изтриване

Предоставено от Blogger.