Търсене в този блог

Какво обичам в зимата






Здравейте, приятели! Днес си мислех какво харесвам в зимата, и дори ми се прииска да го споделя с вас.




1.Студът. Да, ако не говорим за ужасно ниски и нетърпими температури, аз обичам да ми е студено.

2. И разбира се, след като съм се намръзнала навън, обичам да се прибера на топло. Но не просто топло, а онова отпускащо усещате  да се приберете у дома.

3. Скърцането на сняг, когато вървите. Много харесвам този звук.

4. Прекрасният фон за снимки, зимата ни го предлага в изобилие.

5. Зимните палта/якета/обувки/шапки...

6. Когато вали сняг, без да духа вятър. Като от приказка.

7. Идеалното оправдание да си стоя във вкъщи. Студено е, снежно е... и е идеално за четене на книги. 

8. Поне при моето семейство, зимата е период, в който сме повечко заедно. За това и един ред за времето с нашите.

9. Храната! Да, мама готви разни вкусни неща!!

10. Празниците.

11. Почивните дни и отпуската/ваканцията или просто времето, в което можем за си мързелуваме, защото ни е позволено.

12. По - дългата нощ. Винаги съм предпочитала вечерта пред деня. 

13. Зимните лимитирани продукти с коледни аромати.

14. Мириса на зима - някак мирише на чисто.

15. И свързано с осмо, домашните кино вечери.

16. Обичам и липсата на жега/притеснение за разтечен грим/потене/ насекоми или с една дума гадната страна на лятото.

17. Ако имате куче, ще ме разберете. Обичам да гледам как кучето се радва на снега.

18. Лампичките, обожавам ги и ги държа в стаята до пролетта.

19. Всички зимни картинки, които заливат социалните мрежи. Красиви са.

20. Идеалното оправдание да носим шарен клин/дебели чорапки/ разни размъкнати пуловери, разбира се вкъщи.


21. Януари и февруари, без причина, но това са ми два от любимите месеци от годината.

22. Дървените ваканции, не съм вече ученичка,  но въпреки това те си заслужават, една цяла точка.

23. "Гушни ме, да се стопля" това оправдание, лятота не минава.

24. Чая. Обичам, да тия чай, защото освен кафето, избягвам почти всички други напитки (с оцветители, газирани, консерванти и т.н.)  та за чая, зимата е много по - приятен.

25. Обичам и всички мрънкащи хора, през зимата. Без тях няма да е същото :)

26. И един ред за милите непознати, които пожелават весели празници, помагат ти ако тръгнеш да падат, или ако вече паднеш, то  да се изправиш, дават ти носна кърпичка когато чакаш на спирката или просто питат студено ли ти е. Ако сте попадали поне на едно такъв човек, знаете какво искам да кажа.




Поздрави от едно "малко" момиче...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.