Търсене в този блог

PET TAG


Здравейте, приятели! 
Днес съм тук с малко по - нестандартен, за блога ми, таг в който ще ви запозная с моят домашен любимец 


1. Как се казва домашният ви любимец?
- Сиси, няма история с името. Просто ми хареса.

2. Какво животно е и каква порода?
- Котка. Не зная породата ѝ, може би европейска домашна котка? 

3. От колко години го имате?
- Мисля, че три. 

4. Как се сдобихте с него?
- Всъщност, Сиси си е наше коте, защото се роди у нас. Майка ѝ също си е наша и така. Иначе се роди на Деня на труда (работлива котана е майка ѝ), беше най - едрото коте, най - пухкавото и единственото, което бе различен цвят от другите чернички котенца. 

5. На колко години е?
- Мисля, че три или някъде там.

6. Какви чудатости притежава вашия любимец по характер?
- Най - отличителното за Сиси, е че непрестанно се мие, и знам, че всички котки го правят, но тя е като маниачка. Освен това не обича да се цапа. Друго странно нещо е че вечер , когато иска да излезе, а аз спя, тя застава пред леглото и ме запя. Не зная как, но винаги се събуждам. А ако не го направя все пак започна да създава шумове, но рядко не се събуждам. Обича и да се качва върху лаптопа. И много се страхува от гласа на баща ми, без реално да има причина.... добре, всъщност се страхува от всичко. Ужасно страхлива е.

7. Какво означава за вас връзката ви с домашния ви любимец?
- Важно е, но ми е трудно да определя по какъв начин. Просто специална. Тя ме кара да се чувствам по - спокойна.

8. Какви любими спомени имате с домашния си любимец?
- Веднъж се загуби, като малка. Тръгна след мен и докато се усетя  да я взема на ръце, беше изчезнала. Хубав спомен бе когато си я открих, след два дена.

9. С какви умалителни имена го наричате?
- Гальовна, защото много обича да се гали. И Мацо, Пухкавелке и разни такива глупости.


Поздрави от едно "малко" момиче....

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.