Търсене в този блог

Какво прочетох напоследък #3





Здравейте приятели! 
 Ето и какво прочетох през последните няколко седмици.



1. Легион от Брандън Сандерсън - Интересна книга съчетаваща ексцентричен, но много интересен и умен главен герой, забавни диалози, мистерии за разгадаване и изобилие от герои. Стивън Лийдс (главният герои) трябва да се впусне в разследване, търсейки почти неоткриваемо изобретение, което дори не би трябвало да съществува. Като за целта разчита на своите халюцинации, представляващи разнообразен набор от личности, всяка със собствен характер и изключителни умения.
За самата книга: не очаквах да ми хареса толкова или дори изобщо, но не само това... останах възхитена. Книгата ми напомня на хилядите криминални сериала, които съм изгледала и който харесвам.  Освен това, историята притежава и онази полуфантастична нотка, която прави героя не просто умен, а нереален и ценен. 
Оценка: 6/6


2. Легион: На една ръка разстояние от Брандън Сандерсън - Втората книга ми бе една идея по - безинтересна. Самата история (случая по който работеше Стивън) не предизвика любопитството ми и само заради това оценката ми е по - ниска. Иначе книга е също толкова приятна, обърнато е внимание на детайли и подробности, които не присъстваха е първата книга и предполагам, че ако има още, те ще са, с още по - добре развит сюжет, герои и истории.
Оценка: 4/6





3. Момиче от календара: януари, февруари, март от Одри Карлан Мия Сондърс има сериозен проблем - баща ѝ дължи ужасно голяма сума пари - и това застрашава, както него, така и Мия. Но главната героиня намира начин да изкара парите. Условието е да работи като елитна компаньонка в компанията на различи красиви, богати и преуспели мъже за една година. Дали целта ще оправдае средствата и дали няма да срещне истинската любов... може да разберем сред редовете на провокативният роман на Одри Карлан... още може да прочете в ревю към книгата.
Оценка: 5/6





4. Парцалена принцеса (Семейство Роял#1) от Ерин Уот -  Ела (главната героиня) е момиче, останало само след смъртта на майка си. Изправена през трудностите да оцелее, момичето започва да работи като стриптизьорка, но когато живота ѝ изглежда възможно най - труден, се оказва, че главната героиня трябва да свикне да е част от света на богатите. 
Книгата определено не разказва сладка и романтична история за това как правилните решения и доброто сърце винаги ни спасяват в трудните моменти. И именно това ми хареса най - много. Макар авторката да бе прекалила с подчертаването на отрицателните качества на своите герои,  предполагам с цел драма , и това в началото на романа да ме отблъскваше, в крайна сметка ме и спечели. 
Определено не схванах някой детайли, и мисля че липсваше логика при доста от събитията. Друг проблем ми бяха еднотипните второстепенни герои, които притежаваха един и същ характер и се обезсмисляше присъствено им. Но харесах Ела, харесах и липсата на каквато и да е сладникавост и опит на авторката да изгради съвършените герои.
Оценка: 4/6


5. Жестока любов от Колийн Хувър. Медицинската сестра Тейт се премества да живее при брат си, като не очаква това да промени живота ѝ из основи. Но именно това се случва... когато най - малко го очаква и от човека който най - малко очаква да е причината за това. Майлс е пилот, красив и живее отсреща и също както Тейт е очаква отново да се влюби и да допусне някого в живота и сърцето си. 
Историята ми хареса, сладка, тъжна, емоционална... книгата обаче не толкова, някак си ми бе трудна за четете и към средата просто прескачах редове и абзаци. Като цяло съм раздвоена в крайното си мнение, затова обобщавайки: романът си има силните и слаби страни, точно като героите в него... но заслужава шанс и дори повече.
Много красива корица, която ме грабна веднага.
Оценка: 4/6



Поздрави от едно "малко" момиче...


0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.